Har sina tvivel!


Har hamnat i en liten formsvacka känns det som! Har inte fått spelet att fungera som jag vill, trots minimala förändringar sen tidigare...det som ändrats är några småsaker, men det har inte blivit till min fördel! Nu måste vi ta tag i detta Notts County, mitt lag i FM :) 1 vinst, 2 oavgjorda, 2 förluster på inledningen av säsongen var inte det jag väntat mig! Förlusterna kom iofs mot Man Utd och Arsenal, samt de 2 oavgjorda resultaten mot Liverpool och Aston Villa (svårast tänkbara öppning, eller vad säger ni?), men nu i senaste matchen mot Newcastle fick jag min första vinst! Och nu hoppas jag på det även mot Sunderland. Ligger redan 14 poäng efter 1an i ligan, med en match mindre spelad, så nu blir det att jaga! Ska klara mitt mål som är topp 3 denna säsong, för att få spela i finrummet, Champions League.

Europaspelet i Uefacupen har gått bättre! Vann kvalomgången mot Dinamo Minsk med sammanlagt 11-0, och lottades sen till en grupp bestående av AC Milan, Partizan Belgrad och Braga. Riktigt bra motståndare, speciellt svårt blir de i bortamatcherna, men öppnade fint med vinst på hemmaplan mot Partizan med 4-1, trots 1 man mindre i 65 min. 2a matchen mot AC Milan borta blev svårare, men blev förlust med 1-0, även om jag vara närmre vinst än motståndaren.

Nu blir det nya tag iaf, hoppas att min nya anfallare Didier Drogbas målskytte lossnar snart för det kommer behövas denna säsong!


Nu blir det iaf att lira FM tills det är dags att bänka sig framför tv:n under hela kvällen, fotboll all night long :D Först CSKA Moskva - Inter, sen Göteborg - Djurgården (då får datorn komma till hands för att kika på CSKA matchen där, o Djurgården på tv:n) o senare ikväll Barcelona - Arsenal :) Kan bli en skoj kväll, frågan är om man inte ska ta sig några öl under tiden o njuta så länge man kan, dessa kvällar är guld värda!




// Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0