What to do!


Har under några veckor framöver fått lite vik. tider på kungsbroskolan, känns välbehövligt att få komma dit igen o vara nån annanstans för en gång skull! Vissa tillfällen kan man sakna tidaholm, andra så vill man bara åka så långt från stället som möjligt o börja från scratch igen på en helt ny ort! :( ..... men men, jobb nu lite iaf!

Har mina tankar på vad som kan hända till hösten, är lite sugen på olika alternativ men får bestämma mig snart för vad det ska bli!

Inte långt kvar tills Andreas flyttar tebax till sitt gbg igen med, kommer sakna han sjukt mkt!! En riktigt härlig kompis som man alltid kan lita på! Blir nog ett antal ggr som jag kommer åka till han o hälsa på, o vice verse, för vår vänskap vill jag aldrig förlora!

Nu ska jag fortsätta chilla lite, trötter e jag ikväll, o ska upp hyfsat tidigt imorn! :P


// Ciao



Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det blir tomt utan Andreas...men vi får väl ha klubb när han är här!

2010-05-03 @ 21:24:35
URL: http://djurplaneten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0