Awesome!


Nu ska jag beskriva vad jag och Didrik hittade på från torsdag natt fram till söndag morgon :) Iaf så var Didrik ute på torsdagen i Skövde med ett gäng, sen när dem var klara så åkte ja med han till Tidaholm o efterfesta! Orkade inte gå ut innan, utan sparade mig till kl. 3 på natten, haha. Vi kom hem till Tidaholm, jag, didrik och christian o vi gjorde käk, köttfärssås o spagetti....nattens bedrift var ändå att christian kasta alla ingredienser från kylen till Didrik vid spisen, det gick bra fram till ketchupflaskan, den åkte i golvet, botten gick sönder, o sen var det ketchup överallt i hela köket, hahaha! golv, väggar, matta o sen jag...dem 2 jävlarna som kasta klara sig undan självklart! Jaja, vi gjorde käk iaf, kolla OS o drack några öl, sen sa vi godnatt!

Fredagen blev lugn på dan, jag åkte hem till mina föräldrar och tillbringa dagen där...men åkte tillbaks till Tidaholm senare på kvällen efter Didriks match, vi skulle först kika hockey o dricka öl, sen bege oss iväg o basta! Det var inte många själar som va sugna på fest på fredagen verka det som, för det var vi och 1 till som basta senare på natten! Mötte iofs en trevlig prick när ja va iväg o hämta mer öl, men hon skulle hem o sova efter att ha vart på efterfest nånstans i tidaholm, så följde henne en bit på vägen hem bara! Natten i bastun fortsatte iaf, tills vi begav oss hemåt igen runt 5-6 tiden på morgonen! Vi bestämde att vi skulle sova några timmar, så vi var pigga inför den stora finalen, festen på lördan :)

Lördagen var vi uppe tidigt, lite frukost och några avsnitt av How I met your mother :) Sedan ut o skotta bort all snö som fanns vid ingången och vid bilarna, sjukt jobbigt när man e trött som tusan! Bolaget nästa iaf o bunkra upp inför kvällen, blev Pripps 7.2 att ha till kvällen :) Under eftermiddagen var det fotboll för hela slanten, först fick man se United förlora :) O sen vann Arsenal :D Klockrent, iaf enligt mig, men inte enligt didrik :P FIck även besök av Kusken och Linus då, som kika fotbollen med oss! Sedan var det lite käk o fixa till sig för kvällen :) Folket skulle börja komma efter kl. 6, då började partyt :) Vi kan säga såhär om kvällen, blev väldigt mkt alkohol o mkt roligt folk! Var väldigt trevligt att äntligen få träffa Linn med :D Har inte sett henne på 3 år tror jag! Festen höll på till småtimmarna, sen va man riktigt seg, så det fick bli o nanna kudden runt 5 tiden :)

Överlag var helgen grym, eller som Didrik o jag säger, LEGEN..................wait for it.............................DAIRY :D


// CIAO


Kommentarer
Postat av: "C"

de e la faen inge bra att Man U inte vann.... :O

2010-02-25 @ 14:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0