Förväntansfull!


Har vart väldigt lat både idag och igår känns det som, även om jag gjort lite nytta! Men måste sluta sova för länge på dagarna, igår gick jag upp tidigt, men idag så kom jag knappt upp ur sängen, haha! Alarmet gick igång halv 9, men de stängde man såklart av o så vakna man inte igen förrän kl. 11!!! Känns som att halva dagen blir förstörd när man sover för länge, eller hur? Imorgon ska jag gå upp tidigt iaf, ska ställa alarmklockan långt från sängen, så jag måste gå upp o stänga av den, så ska jag ta en löptur på morgonen.

Imorgon kväll så bjuds det iaf på trevligt sällskap med några gamla klasskompisar och annat folk, middag i form av tacos, lite gott me snacks på kvällen o bänka sig framför tv:n o melodifestivalen! Kan man prata lite skit samtidigt, för ärligt talat så e melodifestivalen inget för mig, eller Andreas heller vad jag förstått, vi får roa oss me annat istället, kan tjejerna sitta framför tv:n, haha :) Får vi se sen vart man tar vägen på kvällen, om man träffar en härlig person (C), kanske en sväng förbi brygget för o kika på eurodisco, men som sagt det får vi se imorn!

Ikväll blir det en lugn kväll, tror nog att Avatar kommer att ses igen, den filmen e riktigt bra :) Men men, innan det, så e de dags o städa lite i lägenheten, började lite smått igår, men får tänkte ja ska få bort lite mer, kan va roligt o komma hem till en städad lägenhet efter helgen för en gång skull!


// Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0