Hur ser framtiden ut?


Har funderat mycket kring vilken min nästa tatuering ska bli, Terese och jag har pratat om tatueringar allmänt, hon har berättat om sina och vilka motiv hon har, hennes pågående tatuering som omger i stort sett hela armen, verkar väldigt spännande! Ska bli roligt att se den när den är helt klar, flera motiv i ett, massa fina färger! Längtar till jag ska göra min nästa, har bestämt att det blir på underarmen iaf, med texten: "The Wonder Of You", tillsammans med 2 kanoner på vardera sida. Varför just detta, ska jag förklara nu!

Förutom Djurgården, så har jag alltid älskat Arsenal, dem 2 är de klubbar som jag håller kärt om hjärtat. Jag har en tatuering om DIF på ryggen, texten "Sjung för gamla Djurgården". Nu vill jag göra en med Arsenal, och varför jag just valde "The Wonder Of You", är för den sången, som är skriven av Elvis Presley, har Arsenal som hyllningslåt när spelarna kommer in på planen inför varje hemmamatch! Men jag är även ett stort fan av Elvis, så jag får samtidigt med honom i detta. Kanonerna som ska vara på sidan är valda pga att de är en symbol för Arsenal/The Gunners. Arsenal grundades från början av en fabrik som tillverkade ammunition och vapen, och kanonen blev ett stående inslag i lagets klubbmärke under alla år, och därav tillkom smeknamnet The Gunners! Om ni vill läsa en mer beskrivning kring arsenals historia, kan ni gör detta på denna sida:

http://www.arsenal.se/index.php?option=com_content&view=article&id=324&Itemid=9


När jag ska göra denna tatuering återstår att se, förhoppningsvis innan sommaren, om det finns en tid och pengar till det. Var ett tag sedan sist jag tatuera mig, man känner redan nu suget efter en ny :) Men som sagt, vi får se när det blir!





Längtar annars lite till helgen som ska komma nu, kan bli en mysig och trevlig helg! Ska bla. träffa några klasskompisar från tiden i gymnasiet och ha en trevlig lördagkväll med dem, lite gott att äta kanske, kika på melodifestivalen och prata gamla härliga minnen. Tänkte faktiskt att man för en gång skull ska ha en "vit helg", och skippa alkoholen, är rätt skönt o köra så ibland.


Go vinst igår med förresten, andra halvlek mellan Arsenal - Liverpool var riktigt underhållande och se, o sen slutade matchen väldigt bra :) (o sen att united bara fick oavgjort och att Chelsea förlora, förgyllde kvällen ännu, mer, hahaha).

Nu ska jag ta det lugnt ett tag till, innan det är dags o äta lite, magen börjar ropa efter mat!


// Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0