Imagination


Varför kommer det bara mer och mer snö?? Visst, det är fint ute när det snöar, men de e ju omöjligt att ta sig nånstans snart! Man kommer sitta insnöad och bli helt isolerad! Nee, nu får det vara nog, nu kan snön som har kommit ligga kvar, och sakta men säkert försvinna....sen vill jag ha sommar och sol, haha! Frivilligt för den som vill att komma och skotta bort all snö på min balkong, är sisådär 50 cm snö på den.

Men men, ikväll blir det att umgås med kompisar från högskolan hemma hos Andreas! Chilla, spela lite sällskapsspel, sen kanske en liten smutt whisky på det, eller va säger du Wolmar? :) Ska snart bege hemåt från biblioteket, fixa till mig lite, sen när och laga käk ihop med Andreas, innan alla andra kommer! Vi tänkte köra på schnitzel, egen klyftpotatis, sås och rivna morötter till det, kommer smaka mumma! Hade iofs hoppats på att cutie skulle kommit hit med sin "flying jacob", men så blidde de inte! Den var ju legendarisk som hon sa :) Får spara den middagen till en annan dag!

Funderat lite kring detta med drömmar! Är det inte så att nästan allt vi gör, vill uppnå, startade med en dröm?? Ibland kan denna dröm kännas omöjlig att uppnå, men vi måste ändå våga att drömma, hoppas och försöka!

Nehepp, dags o bege sig, ut i snön o pulsa tillbaks till lägenheten, hahaha!


// Ciao



Kommentarer
Postat av: Mia

Drömmar är absolut som driver mig framåt. Även om vissa känns som helt ouppnåeliga och jag vet att jag aldrig kommer att komma dit någon gång så håller de mig vid liv.

"Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre" Nalle Puh

2010-02-03 @ 23:22:04
URL: http://miamariah.sytes.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0