En lyckad kväll?


Får vi se vad kvällen har att erbjuda, tror det kan bli riktigt roligt och lyckat om allt vill säg väl! Ska köra på en blandad kompott ikväll iaf, blir vodka, whisky o corona. Kändes som att det skulle bli en lyckad kombination för dagen, haha! Sitter just nu hos mina föräldrar, lyssnar på go musik och planerar lite inför kvällen, vad man ska ha på sig o så! Får bara hoppas man kan hålla sig vaken, har vart ofattbart trött de senaste dagarna, men så blir det när man sitter vaken halva natten vid msn och pratar med en härlig och underbar tjej :)

Ska försöka pallra mig in i duschen o börja fixa till mig lite nu, snart dags o börja dricka ju :D om jag e nykter nog, så skriver jag en uppdatering inatt om hur kvällen var, men så länge, peace out!


"When I get sad, I stop being sad, and get Awesome instead! True story"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0