Seg dag!


Blev först nu en uppdatering kring gårdagens bravader! En sak som är säker iaf, är att jag inte ska shotta både vodka och whisky under en kväll, man blir rätt så full på det, eller va säger du brorsan?? ;) haha. Blev en trevlig kväll iaf, hockey med öl, drinkar o whisky med PK, Spjuth och broder fick inleda kvällen, härlig seger för Djurgården! När sen några till kommit så begav vi oss till Adel, som hade en liten fest för att fira hans 20-års dag, mycket trevligt, goa personer som var där, och som senare kom dit efterhand! Det var där som alkoholen började slå till, så går det om man luras i massa sprit hela tiden, får inte vara så snäll och tacka ja hela tiden!

Men kom iaf iväg till brygget senare, blev en snabb färd dit för att undvika kylan så mkt som möjligt, men de hjälpte föga, fick ju stå i kö i dryga kvarten....brr, tycker inte om kylan längre, vill ha sommar! Brygget var sitt vanliga jag iaf, trevligt folk o många fulla själar! Satt o prata me Asper en hel del, en polare man alltid kan lita på, skönt o få sitta o prata med nån om allt som man tänker på. Natten sluta med att försöka få Spjuth att inte hamna i slagsmål, den killen va inte värt besväret, bättre o käka en pizza sa jag till han, det var han helt med på, haha!

På Leons blev det pizza iaf, gött o få i sig lite käk sådär på natten. Försök till att hitta efterfest efter det, men var inte många som var sugna på det, så gick hem till Asper och la mig för natten istället, var tidigt upp idag, för att kika på en produktutbildning :)

Nu ska jag iaf ta det lugnt resten av dan, återställa vätskenivån med pepsi, kanske en öl till fotbollsmatchen sen, Arsenal - Man UTD!!


// Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0