Vad händer härnäst?

Mycket som sagt som hänt de senaste dagarna! Igår kväll fick jag iaf njuta av att Arsenal vann matchen mot Bolton och gick upp i serieledning i Premier League. Hoppas det kan hålla i sig nu, vore så fantastiskt kul om de kunde få vinna i år! Det är dem faktiskt värda. Idag var det ev. planerat hockey på Olearys med Andreas, men fick avboka de planerna, lite småseg idag och vill känna mig pigg och kry till lördagen och speciellt till måndag nästa vecka! :D

Men vad händer härnäst egentligen? Vet inte riktigt hur mitt liv kommer se ut inom 1 månad, mycket som går runt i skallen nu för tiden. Har hänt så mycket för mig under det senaste halvåret bara, och har känt att det gått åt pipan de mesta, men nu sen efter nyår, så känns de som att de vänt! Har några spännande veckor framför mig nu iaf, får vi se vart de leder, man kan ju hamna vart som helst till slut ;)




But oh how it feels so real,
lying here with no one near.
Only you, and you can hear me,
when I say softly, slowly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0