Inget vidare....

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera min blogg den sista tiden! Har helt enkelt vart så upptagen med annat, och fastnat för en hel del andra saker. Bla. slutspelet i ishockeyn som är så sjukt skoj som det bara kan bli (framförallt att min slutspelsskägg kommer slå alla rekord, haha). Sen har jag fått upp ångan att spela med mitt Notts County på FM 2010 med, har hittat den där riktigt glöden igen som krävs för att spela FM bra.

Men men, ser sjukt fram emot kvällen...blir först att kika på Djurgården - Brommapojkarna, sedan Arsenal - Barcelona :) en riktigt trevlig kväll framför tv:n verkar det som! Hoppas verkligen på vinst från både Djurgården och Arsenal, skulle vara riktigt viktiga vinster för båda lagen (som finns i mitt hjärta).

Så ikväll GO GUNNERS och FÖR ALLTID OAVSETT, FÖR EVIGT DJURGÅRDEN!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0